niedziela, 1 września 2013

Poprawiacze

Moje życiowe doświadczenie podpowiada mi, że jeżeli coś w miarę dobrze funkcjonuje, trzeba bardzo uważać na tych, którzy koniecznie chcą radykalnie rzecz poprawiać. Przez ponad pół wieku życia zdążyłem się już przekonać, że takie inicjatywy w zdecydowanej większości kończą się nie polepszeniem, lecz pogorszeniem sytuacji. I moją, oraz innych stratą.

Właśnie do mojej kolekcji potwierdzeń reguły, że poprawiaczy warto trzymać z daleka od czegoś, co jako tako funkcjonuje, dzisiaj doszła kolejna perełka.

Z przyczyn ode mnie niezależnych, bo technicznych, skazany jestem na korzystanie z analogowej kablówki UPC. Nie mam innych możliwości. Należę więc do prawie półmilionowej grupy ludzi w Polsce.

Ta półmilionowa grupa widzów straciła 1 września br. możliwość oglądania TVP.Info w swoich odbiornikach. Władze kablówki zadecydowały, że dotychczasowe miejsce TVP zajmie utworzona właśnie TVP Regionalna, czyli lokalny ośrodek TVP (który w niedzielę rano najwyraźniej nie miał żadnego pomysłu na jakiś interesujący program). TVP.Info jest dostępne tylko w UPC cyfrowej, która dla mnie ze względów technicznych, jest niedostępna. No cóż, właściciel kablówki może sobie decydować, co i gdzie udostępnia. Trudno.

Przypomniało mi się jednak, że TVP.Info od pewnego czasu jest nadawana w Internecie pod adresem tvpstream.tvp.pl.

No to uruchomiłem w komputerze. I co?

Jak to co. Zamiast TVP.Info jest nadawana... Zgadliście. TVP Regionalna.

Z tego miejsca gratuluję poprawiaczom z TVP skutecznego odcięcia tysięcy ludzi od publicznego kanału informacyjnego.

Zapewne dostaną za to osiągnięcie wysokie nagrody. Powinny je ufundować i wypłacić komercyjne infotainmenty... stukam.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz