niedziela, 12 czerwca 2011

Kadrowe skojarzenia

Dowiedziałem się właśnie, że "Ksiądz podgląda ptaki" oraz że "Transmisję z gniazda jerzyków można oglądać w bielańskim kościele codziennie w godz. 8-20". Księdzem-podglądaczem jest "ks. prałat Wojciech Drozdowicz", którego odejścia z TVP, gdzie robił dawno temu "Ziarno", do dziś przeboleć nie mogę.

Transmisja jest w kadrze pionowym. Tak, jak obrazy w kościele. To ważne dla księdza prałata.

Ciekaw jestem, jak na tę kwestię (transmitowania w kościele codziennego życia rodziny jerzyków) zareagują różne środowiska w naszym Kościele katolickim w Polsce...

Kilka dni temu byłem w kościele, po którym latał w czasie Mszy świętej gołąb. Bardzo był aktywny. W ramach myślenia liniowego od razu oczywiście zacząłem budować skojarzenie z Duchem Świętym. Gdy wychodziłem, koleżanka dziennikarka o lepszym wzroku i bardziej spostrzegawcza stwierdziła, że gołębie były dwa, a nie jeden. Moje mozolnie budowane skojarzenie zawisło bezradnie między stropem a posadzką.

Więc w kwestii monitora w kadrze pionowym z ujęciami gniazda na żywo nie będę budował skojarzeń. Zwłaszcza, że podejrzeć w internecie się z powodu tego pionowego kadru nie da... To może przynajmniej na komórki by to puścić? Ja mam od niedawna taką, że obraz sam się przestawia, jak ją obrócę. I wtedy kadr pionowy się sprawdza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz